2013. június 29., szombat

Kérdezz kettőt és könnyebbet - blogkritika


A kinézet: Nos, a fejléccel nem lenne különösebb bajom, mert jól néz ki, viszont túlságosan nagy. Lehetne kicsit keskenyebb. A szürke háttérszín nem annyira illik hozzá, nem is beszélve a néhol piros,, és narancssárga betűkről. Tehát a szürke és a sárga nem nagyon illenek hozzá. A fejléchez jobban illene egy narancssárgás háttér. Ha nem gond ajánlanék hozzá egyet.

 Ez azért illene jobban, mert megy a fejléchez, a néhol színes, néhol szürke/fekete betűkhöz, és még a szürke háttért is megtarthatnád. De ez csak egy javaslat. Vagy hasznosítod, vagy nem.
Oldalt tetszenek a rendezett képek, és aranyos, hogy néha a szöveg közé beteszel egy-egy képet. A szürke háttérhez illik a fehér betűszín. 
10/7

A sztori: A történet főszereplője Amy, aki nagyon szereti a lovakat. Ám egy csúnya baleset után szülei megtiltották neki a lovaglást. A lány a nyári szünet alatt nagyapjához megy nyaralni, akinek van egy szép tanyája. Hogy mi lesz ezután? Olvasd el, és megtudod.
10/8 Az alap történet egész jó. Van néhány hasonló történet, akinek azok tetszettek, annak ez is fog tetszeni. 

Az írás: Nos, az írásodból azt veszem ki, hogy úgy tíz éves lehetsz. (Ha több, akkor bocsi) Egy Tíz éveshez képest elég jó/ átlagos. Ha viszont idősebb vagy, akkor tessék többet olvasni, utánna nézni a dolgoknak. Az első pár mondat elolvasása után már érezni lehetett, hogy van benne hiba. Egy csomó mondatvégi írásjelet kihagysz, két mondat között nem ütöd le a szóközt, és majdnem minden vesszőt kihagysz. A mondatok megfogalmazásával nincs nagyobb gond, de itt is azt ajánlom, hogy nagyon sokat olvass (Ne SZJG-t. Én is szeretem, de írástechnika javításához nem ez a megfelelő könyv) Ne aggódj, régebben én is hasonlóan írtam. A hülye facebook teszi ezt velünk. Én azt ajánlom, hogy próbálj meg ott is helyesen írni, nagyobb szókinccsel, hogy berögzüljenek a dolgok.
10/6

Összesen: 30/21 Egy bátorító négyes. A kinézet nem rossz, bár van még mit csiszolni rajta, de rendben van. A sztori átlagos, egész jó. Az írástechnika javításához olvass sokat, és meglátod jobb lesz.





2 megjegyzés:

  1. Szia.Köszi a kritikát. :)Egyébként szerintem a mai fiatalokhoz képest sokat olvasok és a koromat illetően igen a körül vagyok csak egy-két évvel idősebb. :D/általános sulis vagyok/
    a blogot ketten írjuk..(: a hosszabbakat én a rövidebbeket az egyik barátnőm.

    A háttért nagyon köszönöm, mivel nekem se tetszett így elkezdtem keresgélni és egy tanyásra változtattam,(ami nem biztos hogy marad)ha nem akkor az lesz amit ajánlottál.


    Köszönöm a kritikát.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tanyás aranyos :) Örülök, hogy megfogadtad néhány tanácsomat :D

      Törlés